Persbericht: First Mate en Frank Veldhof bundelen hun krachten

BAARN – First Mate breidt haar team van hospitality consultants uit door een strategische samenwerking met Frank Veldhof, die zich als zelfstandig consultant aan de organisatie verbindt. Frank Veldhof is oud COO van het toonaangevende Hutten Catering, founding partner van ndorfine en oprichter van Frank&Gastvrij. Voor First Mate gaat Frank strategische adviesprojecten begeleiden en is hij te boeken als Keynote-speaker en dagvoorzitter.

Frank beweegt zich vanaf zijn 14e in de wereld van eten, drinken en gastvrijheid. Vanuit de werkvloer groeide hij door als consultant, ondernemer en verschillende managementposities in profit en non-profit organisaties waaronder als COO bij Hutten Catering. Bij deze organisatie is de passie voor het ontwikkelen van gastvrijheid en werken vanuit geluk en een sterke purpose verder ontwikkeld. Na 9 jaar is het tijd om deze kennis en ervaringen in te zetten voor een gelukkiger en gastvrijer Nederland! Zijn strategische kennis van de catering, horeca en gastvrijheid zorgt ervoor dat First Mate haar opdrachtgevers nog beter kan bedien bij strategische vraagstukken op gebied van eten, drinken, slapen en beleven.

Unieke combinatie van branchekennis

Met de toevoeging van Frank aan het team versterkt First Mate haar marktpositie voor het beantwoorden van strategische vraagstukken rondom de visie op gastvrijheid als verbindende factor in de dienstverlening en het verbeteren van de bedrijfsvoering binnen deze organisaties. De kracht van First Mate op het gebied van Placemaking en Matchmaking wordt door deze samenwerking verder aangevuld.

Wij bundelen de krachten en denken graag mee over de strategische visie rondom het inrichten van gebouwen en gebieden, de toegevoegde waarde van horeca en catering en het ontwikkelen van een visie op gastvrijheid en voeding. First Mate biedt verder project-, implementatie en interim-management om deze visie om te zetten in resultaat

Michiel van Noort licht de samenwerking met Frank toe: “Met de kennis en vaardigheden van Frank die hij heeft opgedaan in de horeca en bedrijfscatering en ons gemeenschappelijk verleden als consultant in de hospitality branche kunnen wij met First Mate een unieke combinatie van specifieke marktkennis op strategisch, tactisch en operationeel niveau bieden aan onze opdrachtgevers.”

First Mate Hospitality Consultants

First Mate is een consultancy bureau met een ruim track record in de hospitality branche. Vanuit data, kennis, ervaring en marktonderzoek ontwikkelen wij onderscheidende en bedrijfseconomisch haalbare concepten voor opdrachtgevers vanuit het vastgoed en binnen de horeca, foodservice en leisurebranche. Daarnaast voert First Mate adviesopdrachten uit, beantwoorden zij planmatige, commerciële en bedrijfseconomische vraagstukken en begeleiden zij organisaties richting groei.

Ook zet First Mate haar netwerk binnen de hele breedte van de horeca en leisure branche in voor het tot stand brengen van verbindingen tussen vastgoedpartijen, opdrachtgevers en horeca- en cateringexploitanten. Ook heeft First Mate een grote pool aan interim- en projectmanagers voor het invullen van interim opdrachten en projectmanagement.